Читачі adme.ru згадали історії про те, як банальна відпустка неабияк полоскотала їм нерви

Той, хто хоча б раз їздив куди-небудь у відпустку, знає, що, як досконально ні продумуй подорож, що-небудь ні-ні та піде не за планом. І добре, якщо непередбачені обставини в результаті викличуть приємні емоції. Але буває і так, що доводиться за голову хапатися і голосити: “і чому я вдома не залишився?”

На щастя, найчастіше подібні історії закінчуються на радісній ноті. І докази тому-випадки, якими поділилися читачі adme.ru .

Якось записалися на оглядову екскурсію по околицях судака. Обіцяли комфортабельний автобус. Але так як народу виявилося небагато, всіх посадили в старий рафік. Літо, спека. Запитуємо, де кондиціонер. Гід показує на 2 відкритих вікна:»ось один, ось другий”.

Інші вікна були задернуті фіранками. Екскурсовод розповідає про околиці, велить подивитися наліво, направо. Я відсмикую фіранку, а там фанерка замість скла. © слава чечель / facebook

У туреччині поїхала на екскурсію на кораблику. Одягла купальник і прозоре парео. Забрали з готелю, а на зворотному шляху висадили в центрі міста. Довелося на міському автобусі в такому вигляді повертатися.

На наступну екскурсію — на сафарі — я одяглася прям конкретно. А мене водою облили з ніг до голови. Все, як нормальні люди, – в купальниках. Висохли, а я в мокрому одязі ходила. © олена тимощенко / facebook

Забула намазатися кремом від сонця. У горах-похмура погода і сніг. Думаю, да ладно, нічого не трапиться. Отримала опік і сонячний удар. Весь відпустку ходила з червоною фізіономією. © elena yakupova / facebook

Одного разу авіакомпанія забула сповістити нас про скасування рейсу в пекін. Це було перше місто в нашій запланованій місячній відпустці по трьох країнах. Про скасування ми дізналися випадково, коли перевіряли на наступний день електронне табло вильотів і не побачили свій рейс. В авіакомпанії на наше запитання, де рейс, сказали: “вибачте, скасували. Гроші повернемо. Мабуть, не відправили вам листа”.

Але нам через 2 дні треба було вилітати вже з пекіна далі. Подзвонили в іншу авіакомпанію, яка літала з нашого міста в пекін. Вона запропонувала нам рейс через 3 дні або рейс, реєстрація на який йде прямо зараз. Це були найшвидші збори у відпустку! благо аеропорт поруч з містом: ми встигли купити квитки і потрапити на цей літак. © валерія васильєва / facebook

У студентські роки вирушила за путівкою до грузії. Летіли ми аж з норильська, з пересадкою в москві. І так політ довгий, а ще затримка була через погодні умови.

Загалом, прилетіли ми вночі, чекаємо багаж. Голодні всі до непритомності. І якийсь дядечко-грузин почув, як ми між собою перемовляємося. Відкрив багажник своєї машини і дістав 2 великих лаваша і сир сулугуні. Великий такий шматок. Всім дісталося по шматочку і того і іншого. Боже мій, як же це було смачно!

А ще була історія в пітері. Сиджу я в кафе, кофейок попиваю. І раптом хтось ззаду ніжно так відсуває волосся з мого вуха і так дуже чуттєво кусь за вушко! і контрольний постріл-поцелуйчик в шию. Обертаюся, без особливого обурення, і бачу хлопчика років 20, не більше. Красивий, як картинка.

У нього очі мало не випали з орбіт. Мені-то на той момент вже 50 було. А ззаду його дівчина давиться від сміху. Теж з довгим густим волоссям каштанового кольору. © вікторія сергєєва-філіппова / adme

В аеропорту венеції ніяк не можемо пройти реєстрацію: ми з таджикистану, а вони не знають, як написати це в системі. Довго шукають, потім один хлопець підходить до мене і щось говорить. Я його не розумію, він повторює. Тоді я прошу його говорити по-англійськи, а чоловік відповідає: «він і так говорить по-англійськи». © нік нейм / facebook

Ми прилетіли в аеропорт іракліон на криті. Він маленький, зібралося кілька рейсів на митниці. У залі виходу з митниці туроператори збирали своїх туристів. Ми вийшли, а нашого немає. Поки шукали, зал спорожнів. Ми одні з донькою в чужій країні, і фіг знає, що робити.

Виявляється, якісь розсіяні туристи не розчули щось, і замість нас їх повезли в наш готель. Нас забрали через якийсь час, коли все з’ясувалося. Але весь цей час ми сиділи в аеропорту в шоці. © оксана горцуева / facebook

У мене що ні відпустку, то казус.в альпах залізла з немовлям на гору, з якої ми навіть теоретично не могли зрозуміти, як спускатися.у чорногорії ми сіли на конячок, на яких сідла з їх народження не лежало. При цьому їздити ми як не вміли, так і не вміємо.у тій же чорногорії зіткнулася в лісі ніс до носа з гігантським чорним бичарою. Від несподіванки кричали в голос обидва.в андалузії вечеряла в поліцейській дільниці, так як його співробітники побачили білу тітку, обгорілу на сонці до помідорного кольору, і визнали своїм обов’язком відвести мене в тінь, нагодувати, напоїти і доставити в готель… З мигалкою.на криті в забутому богом ущелині нахабна коза віджала у мене булочки. © marina el mapache / adme

В молодості вирушили якось відпочивати в туреччину перший раз, в аланью. Приїхали в готель о 12 дня, а заселення з 14. Вирішили відпочити на пляжі. Я роззувся і почапав по пісочку до моря. Але пісочок був такий гарячий, що на півдорозі я дуже чітко усвідомив всю необачність свого вчинку.

Вирішив все ж бігти до моря, охолодити ступні. Добіг, охолодив, став купатися. А море трохи хвилювалося і вода була не дуже прозорою. У підсумку я недогледів і якась живність мене сильно за живіт вжалила. Вибрався на сушу, мені принесли тапки, і я вирішив трохи відійти від такого бурхливого початку, позасмагати спокійно.

Але відпочиваючі добродушно запропонували зіграти в пляжний волейбол. Складно було припустити, що м’яч мокрий і важкий. Так що з першої ж подачі я зламав мізинець. Подумав, що тепер точно вистачить. Та й заселятися прийшов час.

Але я ж провів 2 години опівдні на пляжі, тому засмаг грунтовно. У підсумку 2 тижні просидів у затінку і в басейні оздоровчого центру, відновлюючи обпалені ступні, тіло, зламаний палець і пошкоджене зарозумілість. © diego rodríguez / facebook

10.

Вилітали ми з єгипту. Чоловік – з дитиною в колясці, я – з валізами. Я пройшла огляд і пішла на реєстрацію зайняти чергу, а чоловіка змусили вийняти дитину, щоб додивитися коляску. Працівник взяв нашу дитину, а чоловік возився з коляскою. У підсумку все нормально, чоловік розклав коляску і пішов до мене на реєстрацію.

І тут по аеропорту мчить єгиптянин з нашою дитиною двох років на руках і кричить: “бебі!”спочатку я була в шоці від того, що хтось забув дитину, а потім дізналася на ньому свій пледик в зірочках. А до чоловіка тільки через кілька хвилин дійшло, що це наш «бебі». Він ще навіть заглянув в коляску пару раз! зараз смішно згадувати. © тетяна бованенко / facebook

11.

Відпочивала в санаторії на півдні в 1996 році. Жила на 5-му поверсі. Повісила на перила балкона сушити простирадло. Раптом бачу, її немає. Злякалася: що ж робити? на рахунку була кожна копійка. Дивлюся вниз: простирадло лежить на землі прямо під балконами.

Я скоріше-скоріше біжу з 5-го поверху, оббігаю будівлю і опиняюся під балконом — простирадла немає. 3 хвилини минуло! вже прикинула, від чого доведеться відмовитися, щоб відшкодувати вартість. Виявилося, простирадло дбайливо підібрала сусідка по поверху, яка зрозуміла, що вона у когось з балкона впала. Забрала, щоб не вкрали сторонні. © інга токманцева / facebook

12.

Були в танзанії, поїхали на дводенне сафарі. Я – з 10-річною дочкою. При заселенні в готель, після 1-го дня сафарі, у нас забрали паспорти для реєстрації, а потім почали роздавати.

Співробітник готелю дає мені мій паспорт і паспорт моєї дитини. Відкриваю його, а там на фото немовля. Читаю піб – ще й хлопчик. Кажу:»це не моє”. А співробітник мені: “ну подивіться уважніше, це повинен бути ваш. Інших паспортів у нас більше немає». Його» подивіться уважніше ” звучало як жарт і знущання одночасно.

З групи ніхто не зізнавався, чия дитина, і паспорт ніхто не шукав. Виявилося, паспорти переплутали при купівлі дитячих квитків в сафарі-парк. І ні я, ні батьки того хлопчика не перевірили паспорти, коли нам їх віддавали. А того хлопчика з батьками заселили в інший готель. На наступний день група знову об’єдналася на сафарі і паспорти поміняли. Добре, що помітили в готелі, а не в аеропорту! © lada ryasnova / facebook

13.

Сталося зі знайомими. Кінець 90-х, купили тур на новий рік в таїланд. Приїхали в аеропорт сильноЗаздалегідь. Посиділи в кафе, йдуть на стійку реєстрації. А їм кажуть:»ваш літак вже полетів”. Вони: “ха-ха, ще 2 години до вильоту, ви що?”виявилося, у них виліт був 28 грудня о 0:10. А вони приїхали в аеропорт 28 грудня о 21:00. Довго не могли зрозуміти, в чому їх помилка. © майя афанасьєва / facebook

14.

Вірменія. 4 години їхали на машині, щоб побачити прекрасний вид на монастир татев з канатної дороги. © олена пряхіна / facebook

15.

У хорватії забула на дикому пляжі на перилах кофту для плавання і плаття. Наступного дня приїхали туди ж, ходили шукали. І тут одна бабуся запитує, чи не шукаємо ми щось. Сказали, шукаємо. Виявилося, вона вчора знайшла одяг, забрала її додому, випрала і висушила. І в неділю до 8 ранку приїхала на пляж, щоб чекати того, хто буде шукати речі. Так мої речі побували в гостях в хорватській родині. © марина воротинцева / facebook

16.

Прилетіла якось на відпочинок до туреччини. Щось пішло не так: мій номер з видом на море не звільнився, мені запропонували зайняти звичайний, а на наступний день переселитися в той, що був заброньований. Я засмучена прийшла в цей номер. Мені все не подобається: ліжко незручне, вид з балкона гнітючий, та ще й кондиціонер не працює. Всі кнопки понажимала – без толку. Навіть сльози від образи навернулися. Підійшла до вікна, плачу і крізь сльози читаю напис на склі: «якщо ви хочете включити кондиціонер, закрийте двері на балкон». І точно, відразу все запрацювало. © олена абрамова / facebook

17.

У затоці купили екскурсію»прогулянка на катері + купання у відкритому морі + морська рибалка”. Вихід в море рано вранці, а ми, «дві дівчинки-приспівочки», в тунічках, сланцях. Прогулянка ж на катері, з купанням у відкритому морі. Приходимо на причал, а там човен типу баркас, і в цьому човні штук 20 досвідчених мужиків-рибалок, в гумових чоботях, плащах і т.д.

Таких же, як ми, було 3 хлопця і бабуся з онуком. Виявилося, на цю «екскурсію» їздять рибалки конкретно для риболовлі. У підсумку в море ми не купувалися, тому що був шторм. Ще й замерзли в перші 2 години. Потім тапку дочки хвилею в море знесло, поки вона кривлялася на носі корабля. До туреччини, напевно, попливла. Вона і другу відправила слідом.

Але ми все-таки наловили бичків. У перший раз в житті вудку в руках тримала. Ви б бачили, як на нас дивилися досвідчені рибалки: ми одну рибку за одною витягали, а у них порожньо. Загалом, повернулися босоніж, але з майже повним відром риби і у відмінному настрої.